Home » Internet » Trendul shaormatic continua si continua

Trendul shaormatic continua si continua

shaormaNu am nici cea mai vaga idee cand am mancat shaorma prima data. De fapt nu tin minute nici cand am mancat ultima data. Nu ca ar fi trecut mult timp de atunci dar a devenit ceva atat de comun incat nu mai are nici o importanta. Iei faimoasa shaorma de la Dristor sau de la Genim des cand mergi in oras? Nici o problema! Faci parte din trendul shaormatic.

Mi-am dat seama ca importanta shaormei in viata de zi cu zi nu este vazuta de mine bine in momentul in care am auzit melodia lui Deliric 1 – Cu De Toate. Poate melodia a fost un pamflet dar spunea cateva adevaruri pe care le ignoram pana in momentul respectiv.

Am inceput dupa sa fiu mult mai constient de importanta shaormei in viata romanului. Treceti pe langa Dristor si veti vedea mereu zeci de oameni care vor una cu de toate. La scurt timp dupa aceasta melodie (nu zic ca datorita ei, coincidenta doar) a explodat trendul shaormatic. Cu putin timp in urma a aparut o parodie la care am ras cu lacrimi. Este vorba de Alina Chinie ft Andrei – Minim cu usturoi.

Ca o mica paranteza, cum sa canti despre shaorma si sa fii sexy in acelasi timp? Alina cred ca a reusit sa faca asta. Parodie parodie dar una buna fata de multe pe care le-am vazut in utimul timp. Singura la care am ras mai mult dar este cu mult mai porcoasa a fost rugamintea lui Sergiu Floroaia.

Trendul shaormatic continua cu Minim cu usturoi:

Am zis ok. Am ras. M-am amuzat insa trendul shaormatic a continuat. Undeva, cineva de la Chio s-a gandit ca ar fi super misto sa profite de popularitatea shaormei. A aparut o idee “geniala”: chipsuri cu shaorma. Niciodata nu cred ca am sa incerc chipsurile alea. Cu aripioare picante nici atat.

Problema mea cu acesti Chio cu shaorma a fost asocierea dintre Razvan Krem Alexe si Adrian Tutu. Sper din toata inima ca Razvan nu a facut sinucidere curata in cariera sau ca nu va avea de suferit pe termen lung din cauza acestei asocieri cu chipsuri total inutile si un wannabe rapper ce a castigat un concurs datorita situatie in care se afla. Nu cred ca exista vreun om cu capul pe umeri ce zice ca el merita sa castige. Ca rapper este foarte jos si ma indoiesc ca o sa mai creasca putin. Justin Bieber a reusit asta dar macar el are un staff intreg in spate sa il ajute. Singurul thumbs up de la spotul Chio a fost ca nu am auzit vocea lui Tutu in ea.

Ce spot “interesant”. Sa tin minte sa imi iau o punga de chipso-shaorma cu mine in cazul in care vine un politist. Ii arat chips-ul si poate incepe sa cante ca Pavarotti. Si sa nu uit sa simt forma chipsului. Serios?

Un singur lucru ma intreb acum: ce urmeaza? Oare trendul shaormatic va continua? Poate face careva un Harlem Shake la o shaormerie.

Leave a Reply

