Home » Muzica » Johnny B – The Hooters Vs Down Low

Johnny B – The Hooters Vs Down Low

down low the hootersCei cam de varsta mea (si nu doar ei) stiu melodia Johnny B. Era imposibil sa nu o stii pentru ca o dadea tot timpul la televizor pe VIVA si a fost un foarte mare hit. Ce multi nu stiu este ca melodia originala este semnata The Hooters. Cei de la Down Low au facut un cover. Era ceva foarte comun in acea perioada. Majoritatea melodiilor ce au avut succes in acea perioada erau cover-uri.

Sa alegi o varianta preferata a melodiei nu este prea dificil. Este o alegere subiectiva. Din punctul meu de vedere amandoua melodiile sunt reusite si merita ascultate. Johnny B se auzea peste tot cand eram mic iar varianta The Hooters suna extraordinar live. A fost o diferenta de 10 ani intre melodii. Daca aveti cateva minute, va invit sa le ascultati. Poate imi spuneti si mie care va place mai mult.

Ascultandu-le din nou una dupa alta, m-am decis. Nu am cum sa nu apreciez mai mult varianta The Hooters.

Leave a Reply

