Home » Bani si Afaceri » Unde gasesc bani sa investesc in afacerea mea?

Unde gasesc bani sa investesc in afacerea mea?

1 leuUna dintre cele mai dificile intrebari posibile cand vine vorba de facut bani in absolut orice. Sunt foarte multi care considera ca nu au cum sa investeasca pentru ca nu au destui bani. Foarte rar este adevarat. In cele mai multe cazuri totul tine de modul in care banii sunt gestionati. Si eu am crezut ca nu sunt bani la inceput dar nu este deloc adevarat. Haideti sa ne gandim la diverse metode in care putem face rost de niste banuti.

Totul merge pe principiul fiecare leu conteaza. Daca ati reusit sa economisiti un leu, il puteti investi. Un leu nu este mult. In schimb, daca strangeti 35 de lei, puteti, ca prim exemplu ce imi trece prin cap, sa investiti in reclama pe Facebook. Puteti obtine chiar si 100-300 de like-uri cu aceasta suma in cazul in care campania este facuta bine si pagina este atragatoare.

Haideti sa incepem cu fumatul. Nu va spun ca ar trebui sa renuntati la fumat. Si eu fumez. Tot ce spun este ca poate schimbati tigarile. Un pachet de Kent costa momentan 13,30 RON. Luati-va tigari care costa 13 RON. Veti economisi astfel in jur de 9 RON pe luna.

Cand iesim in oras tindem sa bem 2-3 beri/sucuri/etc. Sa zicem ca bem doar 2 beri de obicei si ca iesim de 4 ori pe luna, un minim. O bere costa cam 5 RON prin oras.In loc sa bem 2 beri de fiecare data, sa zicem ca bem doar 1 la 2 iesiri. Am mai economisit inca 10 RON.

Sa zicem ca ne place sa bem Coca Cola. Un bautor inrait de cola poate consuma chiar o sticla pe zi. Cumparata din magazin costa cam 6.5 RON. Sa zicem ca o cumparam din hypermarket cu 5.5 RON si ca bem doar 3 sticle saptamanal. Haideti sa reducem numarul la 2 sticle saptamanal. Am mai economisit inca 22 RON pe saptamana.

Pana acum am economisit 41 RON intr-o luna.Suma aceasta este suficienta pentru plata unui host lunar de inceput ($3 pe GoDaddy) si tot ramanem cu un buget de investit in Facebook. Stiu ca nu pare mult dar fiecare leu conteaza. Putem foarte lejer sa ne ducem in modalitati mai puternice de a economisi bani. In loc sa cumparam orice de la magazinul de la colt, un drum pana la un supermarket/hypermarket va reduce cheltuielile simtitor. Va provoc chiar sa faceti asta intr-o luna si sa notati cat de mult ati economisit facand un mic drum in plus.

Cand iesiti dintr-o camera, inchideti-va lumina in timpul serii. Puteti sa va obisnuiti si sa lucrati doar cu calculatorul/laptopul deschis noaptea. Asa economisiti bani pe curent. Daca sunteti fumatori, treceti pe tigara electronica si o sa puteti sa economisiti si mai mult. Uitati-va pe site-urile de reduceri cand vreti sa cumparati ceva. Iar economisiti! Profitati de reduceri! Faceti tot ce puteti intr-o luna si economisiti cat mai mult. Notati toti banii pe care ii economisiti pe un carnetel. La sfarsit de luna o sa fiti surprinsi de rezultate. Am recomandat cam tot ce am spus eu aici unor prieteni si mi-au urmat sfatul. Unul dintre ei s-a trezit cu 500 RON economisiti. Acesta este un capital destul de bun de investitii pentru inceput. Nu este suficient pentru Google Adwords, este adevarat, insa poate fi suficient pentru a angaja pe cineva sa va scrie vreo 30 de articole pe un blog in limba engleza si pentru putina promovare.

Sa nu credeti niciodata ca nu puteti sa gasiti bani de investit. Am pus mai sus cateva exemple care poate par tampite dar se pot aplica. Nu uitati! Fiecare leu conteaza!

Leave a Reply

